برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

غیر فعال بودن دکمه Run

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ

اومدم اولین پروژه رو توی اندروید استودیو بسازم که دیدم ای داد بیداد دکمه Run غیر فعاله و اساسا برنامه build نمیشه و خطایی به صورت زیر داره 

Could not find builder.jar (com.android.tools.build:builder:3.2.1).


رفتم توی تنظیمات و sdk tools گزینه Intel x86 Emulator Accelerator را دانلود و نصب کردم اما همچنان مشکل بر قوت خود باقیست


بعد کلی جستجو به راه حل زیر در سایت stackoverflow رسیدم 

Go to File>Setting>Build,Execution,Deployment>Gradle>Android Studio>> and Check mark this:: Enable Embedded repository and Click Ok


انجام دادم و build شد 

بعد ایمولاتور رو راه اندازی کردم و از اندروید 4 استفاده کردم و نسخه KitKat رو دانلود کردم و گوشی نکسوز رو روی اون بالا آوردم و مشکل حل شد بار اول که Run زدم خیلی وقت گرفت تا ایمولاتور رو نشون بده ولی بعدش همه چی اوکی بود. 

نظرات  (۱)

  • برنامه نویس
  • سلام
    من گزینه android studio رو در gradle پیدا نکردم
    و همون گزینه رو هم همینطوری
    میشه یکم راهنمایی کنید؟

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی