برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

نصب و راه اندازی xampp

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ب.ظ

زمپ را از آدرس زیر دانلود کردم

https://www.apachefriends.org/index.html


بعد مراحل نصب رو با next و next پیش رفتم 

در نهایت نصب تمام شد و همه سرویس ها رو از روی کنترل پنل xampp استارت کردم 

برای تست نصب بودن زمپ به محل نصبش توی درایو سی رفتم و پوشه htdocs رو پیدا کردم 

توش یه پوشه به اسم test ساختم و یه فایل Text Document ایجاد کردم و اسمش رو info.php گذاشتم موقع تغییر پسوند یه هشدا رمی ده که اوکی رو میزنیم 

بعدش توی این فایل خط کد 

 <?php phpinfo(); ?>

رو تایپ کردم و بستمش


بعد رفتم توی مرورگر و عبارت زیر رو توی نوار ابزار نوشتم و اینتر زدم 

http://localhost/test/info.php


به این ترتیب صفحه ای به شکل زیر ایجاد می شه 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی