برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

روش نصب Genymotion

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۰ ق.ظ

به زبان ساده، Genymotion یه شبیه سازه که محیط اندروید رو برای ما ایجاد میکنه تا برنامه ای که مینویسیم رو توش تست کنیم. 

برای نصب genymotion اول باید virtual box رو نصب کنیم 

من virtual box رو جدا نصب کردم و بعد رفتم تو سایت رسمی genymotion این نرم افزار رو بدون virtual box دانلود کردم و نصب کردم 

ولی توی سایت genymotion گزینه ای هم برای دانلود این نرم افزار همراه با virtual box وجود داشت. 

نصبش هم راحت بود و بدون مشکل. 

ولی نکته ای که هست باید حتما توی سایت genymotion اکانت بسازیم و از طریق ایمیلمون تاییدش کنیم تا بتونیم دانلود رو انجام بدیم. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی