برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

برنامه نویس جوان

تجربیاتم از برنامه نویسی

نصب SDK ها و شروع به کار اندروید استودیو

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۴ ب.ظ

بله بله بله 

اینجانب رفتم اندروید استودیو رو از یه سایت ایرانی دانلود کردم حدود یک گیگ بود و نصب کردم و موقع اجرا متوجه شدم که یه چیزی به اسم SDK لازم داره

رفتم که اونم دانلود کنم دیدم که ای داد بی داد حدود 13 گیگه و چون ما اینترنت خیلی خیلی پر سرعت و خیلی خیلی نامحدودی داریم گفتم حسش نیست بمونه بعد!!!!


نتونستم توی بازار این SDK ها رو پیدا کنم و یه فروشنده بهم گفت که تنها راهش دانلود کردنه

دوباره دست به دامن اعضای گروه های تلگرامی شدم و یک نفر راهنمایی کرد که شما VPN نصب و اجرا کن و بعد اندروید استودیو رو اجرا کن اون خودش همه چیزای لازم رو دانلود و نصب می کنه 


بله منم همین کارو کردم حدود 3 ساعت طول کشید تا همه بسته های SDK مورد نیاز به صورت خودکار نصب شد و من تونستم اولین برنامه اندرویدی رو ایجاد کنم 

اما خب بلاخره اندروید استودیو باز شد و حالا فکر کنم میتونم اولین برنامه رو ایجاد کنم 


آموزشی که قبلا دانلود کردم مربوط به ایکلیپس هستش و من باید وقت بزارم و با محیط اندروید استودیو آشنا شم 

فکر میکنم برای شروع بهتره که از خود سایت مرجع یعنی لینک زیر استفاده کنم 

https://developer.android.com/training/basics/firstapp/creating-project

نظرات  (۱)

  • نوین دولوپرز
  • من نصب اندروید استودیو و خیلی چیز های مربوط از طریق سایت نوین دولوپرز یاد پرفتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی